اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵ ب.ظ

برای شهروندی ترکیه، یک مسیر فوری خرید ملک وجود دارد. از آنجاییکه در سالهای اخیر درخواست برای گرفتن اقامت ترکیه افزایش یافته است، دولت ترکیه با اصلاح قوانین مهاجرت، باعث تسهیل این روند شده است. قوانینی که سبب افزایش سرمایه گذاری خارجیها در ترکیه به ویژه در حوزه املاک و مسکن شده است. بر این اساس، اخذ اقامت ترکیه با روش خرید خانه در ترکیه یکی از راههای آسان برای کسانی است که قصد مهاجرت به ترکیه دارند. آمار ایرانیانی که خرید مسکن در ترکیه داشته اند در سالهای گذشته بالا بوده و ایران پس از عراق دومین کشور با بالاترین میزان خرید مسکن در ترکیه بوده است. شهر استانبول محبوب ترین شهر برای خرید مسکن در ترکیه بوده است.

ترکیه به دلیل توسعه گردشگری و به دلیل قوانین اصلاح شده مقصد خوبی برای مهاجرت و سرمایه گذاری می باشد.  همچنین به لحاظ نزدیکی فرهنگی ایران و ترکیه، این کشور مورد توجه ایرانیان برای مهاجرت است.

سرمایه گذاری در مسکن و مستغلات ترکیه رو به افزایش است. تعداد آپارتمانهای خریداری شده در ترکیه در سال 2017، 22234 بود، آپارتمان که بیشتر در استانبول بوده اند. آنتالیا در مکان دوم خرید مسکن توسط خارجیها قرار دارد و سپس بورسا و در رتبه چهارم یالووا قرار داشته است.

نوع اقامت خود را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید:

خرید ملک در ترکیه و زندگی در آن، تنها راه گرفتن اقامت در ترکیه نیست. نوع اقامت در ترکیه براساس هدف شخص از اقامت در ترکیه متفاوت است.

انواع اقامت در ترکیه:

اقامت کوتاه مدت یا اجازه اقامت توریستی در ترکیه

اقامت بلند مدت یا اقامت دائم در ترکیه

اقامت کاری در ترکیه

اقامت دانشجویی در ترکیه

اقامت از طریق فعالیتهای بشردوستانه

اقامت خانوادگی در ترکیه

اقامت ترکیه از طریق خرید خانه در ترکیه

تابعیت برای خرید خانه برای خارجی هایی است که حداقل 250 هزار دلار در املاک و مستغلات در ترکیه خریداری می کنند. خود فرد و خانواده اش در مدت شش ماه حق تابعیت ترکیه را خواهند داشت. به عبارت دیگر، شما می توانید با خرید ملک در ترکیه، یک سرمایه گذاری سودآور داشته باشید و به یک شهروند ترکیه تبدیل شوید.

اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در ترکیه در سایت www.piileh.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۷
somy jahani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی