اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اهمیت هشتگ ها در شبکه های اجتماعی

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۶ ب.ظ

هشتگ

اهمیت هشتگ‌ها: بدانید کجا، چرا و چگونه باید از آن استفاده کنید

دیگر هشتگ در شبکه‌های اجتماعی رویکرد جدیدی به حساب نمی‌آید.

به هرحال، اگر شما کسی هستید که به تازگی با هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی آشنا شده‌اید، چیزهایی هست که باید درباره‌ی آن‌ها بدانید.

 شاید فکر کنید که نشانه‌ی پوند (#) فقط برای زمانی که می‌خواهید پست صوتی خود را چک کنید به‌کار می‌رود ،اما باید بدانید که این نشانه وقتی وارد دنیای شبکه‌های اجتماعی می‌شود معنای کاملا متفاوتی دارد.

هشتگ‌ها نقش مهمی در گسترش علایق در اکانت‌های شبکه‌ی اجتماعی و مدیریت شبکه های اجتماعی شما ایفا می‌کنند و در شماری از پلتفورم‌های اجتماعی به کار می‌روند که نمونه‌ی آن‌ها توییتر و اینستاگرام است.

اضافه کردن هشتگ به پست‌ها در دسته‌بندی محتوا برای مخاطبتان به شما کمک می‌کند. از دیدگاه کاربران شبکه‌های اجتماعی استفاده از هشتگ باعث می‌شود آن‌ها بتوانند پست‌های مرتبط با علایقشان را پیدا کنند و با کاربرانی که همان علایق را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته اند، از طریق مکالمه در مورد هشتگ خاصی تعامل داشته باشند.

از دیدگاه تجاری، استفاده از هشتگ باعث می‌شود شرکت شما در آن مکالمه‌ها فرصت دیده شدن داشته باشد و شرکت شما به خاطر موضوعات خاصی مورد توجه قرارگیرد.

 

اینکه بدانید هشتگ‌ها را کجا، چرا و چگونه بکار ببرید، می‌تواند دلیل حضور شما را در شبکه‌های اجتماعی به طور فوق العاده‌ای تغییر دهد.

 

نحوه‌ی استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام

مثل توییتر، استفاده از هشتگ در اینستاگرام نیز به شما برای تعامل با مخاطبانی ورای فالوورهایتان کمک می‌کند. هشتگ‌ها در اینستاگرام به صورت طبیعی به مخاطب کمک می‌کنند تا به محتوای برندسازی شده با موضوعات و انجمن های دلخواه خود دست پیدا کنند. تعامل با انجمن راه خوبی برای ساخت برند است و هشتگ‌های اینستاگرام به شما اجازه می‌دهند با انجمن خاصی تعامل داشته باشید. هشتگ‌ها در اینستاگرام کاربردی هستند زیرا به دیگر کاربران اینستاگرام در پیدا کردن پروفایل شما کمک می‌کنند و در نهایت احتمال جذب فالوور را افزایش می‌دهند.

 

بر خلاف توییتر استفاده‌‌ی بیشتر از هشتگ‌های اختصاصی در اینستاگرام به شما در ایجاد مخاطبانی بزرگتر برای کسب و کارتان کمک می‌کند.  نکته‌ای که هنگام  ایجاد پست در اینستاگرام  باید در نظر داشته باشید این است که هشتگ‌هایی که مخاطبانتان استفاده می‌کنند را بررسی کنید و سعی کنید بین هشتگ‌های خودتان و آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اگر شما از هشتگ‌های عمومی برای عکس‌هایتان استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد تعامل زیادی نخواهید داشت و عکس‌هایتان آنگونه که می‌خواهید و انتظارش را دارید برجسته نخواهند شد.

منبع: نحوه استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی