اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حل مشکلات اینستاگرام

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ب.ظ

اکثر مشکلات اینستاگرام دو دلیل اصلی دارد. اول اینکه مشکلی در ارتباط اینترنتی شما وجود دارد.

دوم اینکه اختلالی در اپلیکیشن اینستاگرام شما وجود دارد که باعث می‌شود برنامه بسته شود یا مانع انتشار پست شما در اینستاگرام شود.

در این مقاله ما به شما برای فهمیدن معنای کدهای خطا اینستاگرام و حل دیگر مشکلات آن کمک می‌کنیم.

آیا اینستاگرام بسته شده؟

چه اینستاگرام شما بسته شده و یا فقط روز بدی را تجربه می کنید، به هر حال شما باید به قسمت مشکلات اینستاگرام مراجعه کنید. در اینجا به چگونگی حل مشکلات اینستاگرام می پردازیم تا بتوانید عکس‌های اینستاگرام خود را ببینید و استوری‌های مورد علاقه‌ تان را تماشا کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید آیا اینستاگرام شما بسته شده یا نه.

البته خیلی کم پیش می‌آید که این اتفاق همزمان برای همه بیافتد، در برخی زمان‌های کوتاه ، ممکن است اینستاگرام به خاطر وجود مشکلاتی در سرورهایش آفلاین باشد.

در تاریخ ۲۴ اکتبر، اینستاگرام برای بسیاری از کاربران بسته شد. توییت‌های زیادی درباره‌ی مشکل آن وجود دارد. شما می‌توانید راه‌حل‌های زیر را امتحان کنید، اما به خاطر داشته باشید در آن مورد خاص مشکلی در خود اینستاگرام وجود داشت.

شما می‌توانید ببینید که آیا در توییتر و down detector  نیز این اتفاق ذکر شده یا خیر.

 در هر دو سایت می‌توانید گزارش کاربران در مورد مشکلات اینستاگرام و دقیقا چیزی را که آن‌ها می‌بینند، مشاهده کنید.

هیچ اکانت رسمی اینستاگرامی برای کمک در توییتر وجود ندارد، پس اگر در توییتر به دنبال کمک می‌گردید، هیچ گونه جزئیاتی را در مورد یک اکانت اینستاگرام به اشتراک نگذارید.

می توانید بررسی کنیدکه آیا یک اکانت رسمی اینستاگرام، پستی درباره‌ی زمان بسته شدن منتشر کرده است یا نه، اما ممکن است همیشه چیزی که می خواهید، نیابید.

چگونگی حل مشکلات اینستاگرام در سال ۲۰۱۹

اگر تغییری در ایمیل خود ایجاد نکرده اید و ایمیلی از طرف اینستاگرام مبنی بر اینکه شما ایمیل اکانت خود را تغییر داده‌اید، دریافت نمودید، به دنبال لینکی با عنوان «عدم تغییر یا برگرداندن تغییر» باشید و روی آن کلیک کنید.

وقتی اینکار را انجام دادید باید پسورد اینستاگرام خود را نیز تغییر دهید.

شما می‌توانید برای اینکار از ابزار‌هایی مثل lastpass   استفاده کنید.

درصورت نیاز می‌توانید از جزئیات موجود در این صفحه برای بازگردانی دسترسی به اکانت اینستاگرام خود استفاده کرده و آن را به یک ایمیل آدرس جدید وصل کنید.

پس از طریق رمز اینستاگرام باید رمز جدید را در اپلیکیشن اینستاگرام خود وارد نمایید. در صورت تمایل، برای امنیت بیشتر می توانید احراز هویت دو مرحله ای (two-factor authentication) را نیز فعال نمایید.

همچنین اینستاگرام یک تیم اختصاصی برای رسیدگی به این مشکل دارد. اگر برای کمک با آن‌ها تماس بگیرید، خیلی زود پاسخ خواهند داد.

حل مشکلات باز نشدن اینستاگرام

اولین کاری که باید هنگام مواجه با مشکلات اینستاگرام انجام دهید چیست؟ خوشبختانه ما لیست کوتاهی از سه کاری که شما می‌توانید برای حل مشکلات اینستاگرام در کمتر از ۵ دقیقه انجام دهید، آماده کرده‌ایم.

مرحله اول: آیفون، اندروید یا تبلت خود را مجدد راه اندازی یا همان ریستارت کنید. دکمه‌ی پاور را نگه داشته و آن را خاموش کنید.  برای آیفون ۱۵ ثانیه و برای اندروید یک دقیقه صبر کنید و سپس آن را مجدد روشن کنید.

مرحله‌ی دوم: ارتباط اینترنت خود را چک کنید. شما باید هم ارتباط دیتا و هم وای فای (WiFi) را چک کنید. همچنین می‌توانید گوشی خود را روی حالت هواپیما (Airplane mode) قرار داده و بعد از آن حالت خارج کنید. اینکار می‌تواند مشکلات موجود در ارتباط اینترنتی شما را بر طرف کند.

مرحله‌ سوم: برنامه (اپلیکیشن) اینستاگرام را حذف و مجدد نصب کنید. برای اینکار شما باید پسوردتان را به خاطر داشته باشید زیرا لازم است مجدد وارد حساب کاربری خود شوید. عکس‌ها و پروفایل شما در اینستاگرام محفوظ هستند.

نحوه حذف اپلیکیشن اینستاگرام در اندروید و IOS

در گوشی‌های آیفون یا iPad ، آیکون برنامه را نگه دارید تا یک علامت ایکس x روی آن ببینید. روی x  بزنید و آن را حذف کنید. اینستاگرام را در اپ استور پیدا کنید و مجدد نصب کنید.

در گوشی‌های اندروید شما باید به تنظیمات> برنامه‌ها> مدیریت برنامه‌ها> اینستاگرام (Settings -> Applications -> Manage Applications -> Instagram) مراجعه کنید. روی گزینه لغو نصب (Uninstall) بزنید. به گوگل پلی استور مراجعه کنید و برنامه‌ی اینستاگرام را پیدا کرده و مجدد نصب کنید.

چگونگی حل مشکلات انتشار پست در اینستاگرام

شما ممکن است برای انتشار عکس‌های خود در اینستاگرام یا حتی کامنت گذاشتن و لایک کردن عکس‌ها مشکل داشته باشید.

اگر در آپلود ، لایک کردن و یا کامنت گذاشتن، زیاده‌روی کنید، ممکن است با محدودیت ضداسپم که برای محافظت از اجتماع اینستاگرام است مواجه شوید.

سیگنال خود را بررسی کنید، ببینید آیا می‌توانید کارهای آنلاین دیگری انجام دهید یا خیر.

 اگر می‌توانید به سایت‌ها و برنامه‌های دیگر دسترسی پیدا کنید، پس نیاز است از عیب یاب اینستاگرام استفاده کنید.

اگر در مورد دیگر خدمات هم مشکل دارید و کند هستند، می توانید ارتباط وای فای را امتحان کنید یا گوشی را در حالت هواپیما قرار داده و سپس خارج کنید.

کار بعدی که می‌توانید انجام دهید این است که ببینید آیا با یک اکانت دیگر اینستاگرام می‌توانید پستی آپلود کنید یا خیر.

اگر اکانت دیگری ندارید با استفاده از مرورگر گوشی یا کامپیوتر وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس بخش کوچکی از Bio خود را تغییر دهید. اینکارمی‌تواند به حل مشکل شما کمک کند تا شما بتوانید دوباره در اینستاگرام خود پست بگذارید.

اگر هنگام آپلود عکس اینستاگرام متوقف شود، شما باید گوشی خود را ریستارت کنید تا ببینید آیا مشکل حل می‌شود یا خیر.

اگر تمام این روش ها جواب نداد، شما باید با اینستاگرام تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بیشتری بخواهید تا بررسی کنند آیا در اکانت شما مشکلی وجود دارد یا خیر.

چگونگی حل مشکل ورود به اینستاگرام

اگر نمی‌توانید وارد اینستاگرام شوید، این یک مشکل اساسی برای شماست، اما شما می‌توانید این مشکل را به سادگی حل کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید، تایپ مجدد نام کاربری و رمز عبورتان در تلاش دوباره برای ورود است.

 شما همچنین می‌توانید این مورد را در کامپیوترتان امتحان کنید.

در اپلیکیشن گوشی‌های آیفون یا اندروید شما می‌توانید ازگزینه ارسال پیامک (SMS) استفاده کنید یا در اندروید از ورود طریق فیسبوک و در iPhone از ارسال لینک ورود استفاده کنید. اینکار به شما کمک می‌کند با اعتبارسنجی مناسب وارد شوید.

مشکل رایجی که هنگام ریست کردن پسورد اینستاگرام وجود دارد، نداشتن اکانت ایمیل مناسب و متصل به اینستاگرام است. اگر هم فیسبوک‌ و هم اینستاگرام دارید، می‌توانید از طریق فیسبوک پسورد خود را ریست کنید، این راه گزینه‌ای آسان برای بسیاری از کاربران است.

اگر ایمیل بازیابی پسوردتان عمل نکرد، می‌توانید مجدد درخواست ارسال ایمیل دهید، سپس مطمئن شوید که  فاصله‌ی اضافه‌ای هنگام کپی و پیست کردن، نگذاشته‌اید.

چگونگی حل مشکلات اینستاگرام در مورد مجوزهای فیسبوک

اگر به طور اتفاقی اینستاگرام را از اکانت فیسبوک خود حذف کردید، دیگر نمی‌توانید از اینستاگرام پستی به فیسبوک ارسال کنید. شما برای اتصال مجدد فیسبوک و اینستاگرام می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید.

  • فیسبوک و اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید.
  • به تنظیمات فیسبوک بروید و مجوزهای اینستاگرام را پاک کنید.
  • فیسبوک‌ و اینستاگرام را نصب کنید و مجدد این دو سرویس را بهم وصل کنید.

اگر عکس‌هایتان بالای صفحه‌ی اخبار یا همان newsfeed  نمایش داده می‌شوند یعنی فیسبوک و اینستاگرام از مشکل موجود آگاهند و سعی بر حل آن دارند.

اگر دوستانتان نمی‌توانند پست‌های اینستاگرام شما را در فیسبوک ببینند، شما باید تغییراتی در مجوزهای اینستاگرام در فیسبوک ایجاد کنید.

در مواردی که شما با خطا پر شدن آلبوم عکس‌هایتان در فیسبوک مواجه می‌شوید، می‌توانید نام کنونی آلبوم اینستاگرام خود را در فیسبوک تغییر دهید. هنگام انتشار مجدد در فیسبوک آلبوم جدید نمایان خواهد شد.

چگونگی حل مشکلات تگ کردن در اینستاگرام

شماری مشکل در خصوص تگ کردن در اینستاگرام وجود دارد. مانند عدم توانایی تگ کردن دوستان در عکس‌ها و مشکلاتی در خصوص هشتگ‌های بلاک شده، که اجازه نمی دهد تصویر شما در جستجوها نمایش داده شود.

اگر شما شخصی را در عکسی تگ کردید، اما بعدا تگ آن برداشته شد، به این خاطر است که آن فرد تگ خود را حذف کرده است.

شما می‌توانید تگ خود را با ضربه زدن بر روی عکس، سپس نام‌خود و بعد گزینه‌ی بیشتر و سپس انتخاب حذف تگ، از روی عکس پاک کنید.

هنگامی که نمی‌توانید هشتگ‌های بیشتری به عکس یا پست خود اضافه کنید یا تعداد زیادی هشتگ را پیست کنید، باید تعداد هشتگ‌ها را به کمتر از ۲۵ هشتگ به ازای هر کامنت یا پست کاهش دهید.

 استفاده از هشتگ‌های زیاد نشانی از اسپم دارد و ممکن است اینستاگرام، شما را بلاک کند.

 می توانید مدیریت شبکه های اجتماعی خود را برون سپاری کنید. و به فعالیت تجاری در اینستاگرام بپردازید.

چگونگی درخواست برای اکانت غیرفعال شده‌ی اینستاگرام

اگر وارد اینستاگرام خود شدید و متوجه غیرفعال شدن اکانت خود شدید، بدانید که حتما یکی از قوانین اجتماع یا قوانین کاربری اینستاگرام را رعایت نکرده‌اید.

 یا حداقل اکانت شما نشانه‌هایی از خود بروز داده است که باعث نقض این قوانین ‌شده است.

زمانی که شما وارد حساب کاربری اینستاگرام خود می‌شوید، می توانید نحوه‌ی درخواست برای اکانتی که جریمه و غیرفعال شده است را ببینید. 

در اپلیکیشن قطعا راهنمایی‌هایی برای انجام اینکار از طریق گوشی وجود دارد. اگر چنین اتفاقی برای اکانت شما بیافتد هیچ تضمینی برای بازگشت آن وجود ندارد.

نحوه حل مشکل کامنت‌های اینستاگرام

مشکلاتی که در کامنت اینستاگرام وجود دارد این است که با یک اکانت جدید نمی‌توانید زیر پست‌ اکانت‌های معروف کامنت بگذارید، یا نمی‌توانید چندین نفر را در یک کامنت تگ کنید.

 همه‌ی این‌ها به این خاطر است که اینستاگرام اسپم‌سازها را متوقف می‌کند.

اگر پروفایل شما به خاطر عکس پروفایل یا لینک بیوBio  شبیه یک اسپم‌ساز به نظر برسد و شما هم پیوسته دیگران را تگ کنید یا فقط زیر پست اکانت‌های معروف کامنت بگذارید، ممکن است از نظر کامنت گذاری با مشکل مواجه شوید.

شما نمی‌توانید کامنتی بگذارید که:

  • بیش از ۵ منشن داشته باشد.
  • بیش از ۳۰ هشتگ داشته باشد.
  • یک کامنت مشابه را چندین بار تکرار کنید(حتی ایموجی).

اگر با خطا کامنت‌گذاشتن مواجه شدید می‌توانید هشتگ‌ها یا منشن‌ها را حذف کنید.

نحوه‌ی حل خطا: شما دیگر نمی‌توانید کسی را در اینستاگرام فالو کنید.

اگر شما سعی کردید شخص جدیدی را فالو کنید اما با پیغام« شما دیگر نمی‌توانید کسی را در اینستاگرام فالو کنید» مواجه شدید یعنی شما در حال حاضر ۷،۵۰۰ نفر را فالو کرده اید. این حداکثر تعداد اکانتی است که شما می‌توانید فالو کنید.

 برای دنبال کردن یک اکانت جدید باید تعدادی از دوستان خود را انفالو کنید. این راه مبارزه با اسپم در سرویس اینستاگرام است. اگر میبینید افرادی بیش از ۷،۵۰۰ نفر را فالو کرده‌اند، آن‌ها قبل از اعمال این قانون این کار را کرده‌اند.

منبع: حل مشکلات اینستاگرام

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی