اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

اطلاعات و آگاهی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، دانش و...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۵ ب.ظ

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بدون شک بازاریابی شبکه های اجتماعی برای همه انواع مشاغل اهمیت دارد. اما هنوز هم، بسیاری از برند ها احساس می کنند که تعیین بازگشت سرمایه واقعی یک کمپین شبکه های اجتماعی آسان نیست و همین امر باعث شده است که آنها به طور کلی بازاریابی شبکه های اجتماعی را رها کنند.

در مقاله بازاریابی شبکه های اجتماعی، نحوه تعیین اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی و نحوه دستیابی به این اهداف به طور کامل توضیح داده شده است.

در زیر خلاصه ای از این مقاله را می خوانید.

واقعیت موضوع این است که بازاریابی شبکه های اجتماعی مانند هر نوع بازاریابی دیجیتال دیگری است، واندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) بسیار آسان است. با این حال، ممکن است این امر برای برخی، به ویژه مشاغلی که به منابع مناسب دسترسی ندارند، چالش برانگیز باشد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

مطابق یک نظرسنجی آنلاین، 41٪ از مشاغل اظهار داشتند که نمی دانند چگونه مدیریت شبکه های اجتماعی می تواند به آنها کمک کند تا بازدهی مطلوبی کسب کنند.

بنابراین، چرا اندازه گیری تأثیر مالی ای که شبکه های اجتماعی بر رشد کسب و کار دارند، تا این اندازه دشوار است؟

جواب، فقدان تعیین هدف مناسب است. وقتی استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد می کنید، باید در مورد چگونگی دستیابی به نتیجه، نهایت صراحت را داشته باشید. اما بدون داشتن نوع صحیحی از اهداف، مسیر درستی نخواهید داشت و این باعث می شود که حضور کلی شبکه های اجتماعی شما ضعیف باشد.

مطالعات نشان می دهد که هزینه های بازاریابی شبکه های اجتماعی تنها در ایالات متحده از 7.52 میلیارد دلار در سال 2014 به 17.34 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش یافته.

با این وجود، تمام این هزینه ها فقط در طولانی مدت می تواند بازده بزرگی را به همراه داشته باشد، یعنی زمانی که مشاغل، دقیقاً بدانند که چه اهدافی را مد نظر خود قرار دهند.

به منظور بهبود استراتژی محتوای شبکه های اجتماعی خود موارد زیر را در خاطر داشته باشید …

بیرون از کادر فکر کنید و ببینید چه کاری می توانید انجام دهید تا مطالب شما مفیدتر شود. اگر ایده ای دارید، آنها را با اعضای تیم خود درمیان بگذارید، طوفان مغزی چیزی بهتر را رقم می زند.

از قدرت یک تقویم محتوا برای سازماندهی و استمرار ارسال های خود استفاده کنید. زیرا مداومت، چیزی است که باعث می شود محتوای شما از بقیه متمایز شود. همچنین، در دام اینکه فقط بخواهید صرف انتشار پست، مطلبی را ارسال کنید، قرار نگیرید. اگر پست های شما بی ربط باشند یا کیفیت پایینی داشته باشند، این مسئله خودش را نشان خواهد داد و دنبال کنندگان شما می توانند به شما بگویند که شما هیچ تلاشی برای ارسال پست نمی کنید. اینجاست که تقویم محتوا ارزشمند می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند که دید بهتری داشته باشید که آیا پست های شما با اهداف شبکه های اجتماعی شما مطابقت دارند یا خیر.

در وهله اول، هدف از داشتن یک استراتژی محتوای شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید. هدف این است که افراد بیشتری، عملی را انجام دهند. خواه این عمل، مراجعه به سایت شما و ثبت نام در خبرنامه باشد یا خرید محصول / خدمات. بنابراین یک فراخوان به عمل جدی و در عین حال مرتبط، برای هر پستی که ایجاد می کنید، بگنجانید.

وقتی که پای ارزش به میان می آید، دست و دلبازی کنیداستراتژی محتوای شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که به مشتریان و بازدیدکنندگان شما کمک کند تا از آنچه به اشتراک می گذارید، بیشترین بهره را ببرند. زیرا این تنها راهی است که به شما در رسیدن به اهداف شبکه های اجتماعی تان کمک می کند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی